Voor verkoop en advies: 070 3 648 648
Voor verkoop en advies: 070 3 648 648

Maatregelen Lockdown

De winkel is tot 9 februari gesloten voor bezoek, wel blijven de webshop en de technische dienst geopend.

Reparaties:

Graag vragen wij u om via Apple Support (HIER) een afspraak te maken.

  • De Mac of iPhone inleveren zonder hoes/doos of accessoires .
  • Find My Mac/iPhone dient UITGESCHAKELD te zijn. Wij kunnen GEEN reparatie uitvoeren als dit aan staat. (Klik hier voor hulp)
  • De gemiddelde reparatieduur is  5-10 werkdagen.
  • U ontvangt later een ontvangstbevestiging in de mail.

Webshop:

De webshop is geopend, we blijven telefonisch bereikbaar. Wij bezorgen bij voorkeur met PostNL of Fietskoerier (hier zijn kosten aan verbonden), bel voor de mogelijkheden.


NB: Wij kunnen u momenteel NIET in de winkel helpen met het instellen van een Mac of iPhone.

 

English:

Our Store is closed for visits until February 9th. Our webshop stays open as does our technical department.

Repairs:

We'd like to ask you to make an appointment through Apple Support (HERE).

  • We ask you to hand in the Mac/iPhone without any covers/box or accessories.
  • Find My Mac/iPhone needs to be DISABLED, without this we CANNOT start a repair. (Click here for help)
  • We strive to complete your repair within 5-10 working days.
  • You will receive a confirmation mail some time after the machine has been handed in.

Webshop:

The webshop stays open and we remain reachable by phone. Orders made this way will be sent via PostNL or bike courier (costs may apply), call for more options.

 

NB: Currently we are NOT able to assist in the setup of your Mac/iPhone.

Email ons

Emailadres: info@ljs.nl

Stuur een bericht

Ook bereikbaar via Facebook

Bel 070 3 648 648

09:30 - 18:00 (ma - za)

Tweet

Tweet of DM naar @LJSDenHaag

Volgende artikel Apple introduceert nieuwe iPad Air en iPad 8e generatie