Voor verkoop en advies: 070 3 648 648
Voor verkoop en advies: 070 3 648 648

Maatregelen coronavirus

Het coronavirus houdt ons allemaal in zijn greep. Na ruim een week gesloten te zijn geweest, hebben wij besloten de winkel vanaf 1 april weer te openen. Zolang dit veilig en gezond kan, zullen wij dit op verantwoorde wijze doen.

Wij willen graag de service blijven verlenen die u van ons gewend bent.  In deze moeilijke tijden zijn wij daarom genoodzaakt om maatregelen te nemen. De gezondheid van ons allemaal staat hierin centraal waarbij we er samen met u aan werken om de verspreiding van het Coronavirus te beperken.

Getroffen maatregelen om u te blijven ondersteunen:

  • Niet meer dan 3 klanten tegelijk in de winkel
  • Onze medewerkers en klanten bewaren tenminste 1,5 meter afstand
  • Gelieve zo min mogelijk met contant geld betalen
  • Uiteraard is er ook bij LJS extra aandacht voor het veilig en gezond houden van de werkomgeving. De winkel en materialen worden daarom extra schoongemaakt.

Voor het bestellen van producten vragen wij u zoveel mogelijk gebruik te maken van onze webshop of van tevoren telefonisch contact met ons op te nemen.  Daarnaast moedigen wij aan om gebruik te maken van de fietskoerier.

 Om het persoonlijk contact zoveel mogelijk te beperken gelden ervoor de inname en het ophalen van reparaties andere regels:

Inname:

  • De computer dient ingeleverd te worden zonder hoes of bescherming
  • Bij binnenkomst verzoeken wij u de computer met alcohol te ontsmetten. In de winkel staat alcohol en papier voor u klaar.
  • U vult een formulier in met uw gegevens en telefoonnummer (let op dat u het juiste telefoonnummer invult)
    Let ! Wilt u dit proces versnellen? Print het formulier hier en vul deze thuis alvast in.
  • U levert de laptop in bij de innamebalie. Een Imac kunt u laten staan op de tafel in de showroom. Een van onze medewerkers zal de Imac naar de reparatie afdeling brengen
  • Daarna nemen wij telefonisch contact met u op om de klachten en het verdere reparatieproces met u te bespreken
  • Na inname wordt de computer nogmaals ontsmet en gaat de computer voor een aantal uur in “quarantaine”. Dit betekent dat wij pas de volgende dag aan de reparatie beginnen
  • Wij streven naar een reparatieduur van 5-10 werkdagen. Houdt echter rekening met een langere reparatieduur.

Ophalen:

  • Geef bij binnenkomst aan dat u komt voor het ophalen van een reparatie
  • Bij de ophaalbalie levert u het afgiftebewijs in
  • Een medewerker zal u de computer overhandigen
  • Indien er een betaling vereist is, loopt u met uw computer en orderbon naar de betaalbalie voorin.

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om balie-consults aan te bieden. Voor computers kunnen wij dit oplossen door een Remote Support sessie in te plannen. 

Wij zijn ons er zeer van bewust dat wij een grotere inspanning van u vragen, echter is dit de enige mogelijkheid om in deze moeilijke tijd voor u klaar te kunnen staan. Het zijn onzekere tijden waarin we elkaar zullen moeten helpen.

Email ons

Emailadres: info@ljs.nl

Stuur een bericht

Ook bereikbaar via Facebook

Bel 070 3 648 648

09:30 - 18:00 (ma - za)

Tweet

Tweet of DM naar @LJSDenHaag

Vorige artikel Nieuw van SONOS
Volgende artikel Nieuwe verzendmethodes