Doorgaan naar inhoud
SameDay Delivery mogelijk, alleen in het centrum van Den Haag. Voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag geleverd!
SameDay Delivery mogelijk, alleen in het centrum van Den Haag. Voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag geleverd!

Reparatiestatus

Hieronder kunt u het referentie nummer en uw postcode invoeren om de status van uw reparatie in te kunnen zien. Alle reparaties worden binnenshuis uitgevoerd vandaar ook deze uitgebreide reparatiestatus.

Om uw reparatie zo spoedig mogelijk te laten verlopen vragen wij u om eerst hier de reparatiestatus te bekijken en alleen in het uiterste geval te bellen. Via de mail planning@ljs.nl zijn wij altijd te bereiken.

 

Uitleg statussen 

Status

Informatie
Nog onderzoeken Uw machine staat in de wachtrij om onderzocht te worden.
Backup maken Wij zijn een back-up aan het maken van uw systeem.
In onderzoek Wij zijn uw klacht aan het onderzoeken.
Onderdeel bestellen Er moeten onderdelen besteld worden voor diagnose of ter vervangingen.
Wachten op onderdelen Wij wachten op onderdelen van Apple.
Zending aanmaken Uw machine wordt klaar gemaakt voor verzending.
Wacht op leverancier Wij wachten op niet-Apple onderdelen.
Plannen Uw machine staat in de wachtrij om gerepareerd te worden.
In reparatie Er wordt aan uw machine gewerkt om deze te repareren of upgraden.
Testen Uw machine wordt software- en hardware- matig getest volgens de normen van Apple.
Backup terugzetten Wij zijn uw back-up aan het terugzetten.
Klant komt afgeven Wij wachten tot u iets af komt geven (denk aan een externe harde schijf of een oplader die onderdeel was van de klacht).
Wacht op reactie klant Wij wachten op een reactie van u, controleer uw e-mail of voicemail.
Wacht op verzekering klant Wij wachten tot u contact met ons opneemt zodat u genoeg tijd heeft om de reparatie met uw verzekering te bespreken.
Afronden Uw machine gaat de laatste fase van de reparatie in.
Staat klaar Uw machine staat klaar en kan opgehaald worden.
Afgehandeld Uw machine is opgehaald en de reparatie is afgehandeld.