Doorgaan naar inhoud
SameDay Delivery mogelijk, alleen in het centrum van Den Haag. Voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag geleverd!
SameDay Delivery mogelijk, alleen in het centrum van Den Haag. Voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag geleverd!

Serviceovereenkomsten

De vraag naar adequate service en ondersteuning groeit gestaag. Omdat wij onze vaste klanten goed willen blijven helpen, bieden wij u een vorm van service aan op basis van een serviceovereenkomst. De overeenkomst is gericht op directe ondersteuning met aanvullende supportmogelijkheden. Met een serviceovereenkomst verzekert u zich van snelle en flexibele ondersteuning, voorrang en korting bij reparaties en een gedegen dossieropbouw. Het resultaat is dat u niet meer afhankelijk bent van één systeembeheerder, wat leidt tot meer bedrijfszekerheid.

 

Waarom een serviceovereenkomst?

Voor bedrijven waarbij het functioneren van servers of werkstations van groot belang is voor de dagelijkse werkzaamheden is een serviceovereenkomst een goede oplossing. Met een serviceovereenkomst ben je verzekerd van adequate service en meer bedrijfszekerheid.

 

Server monitoring

Door proactieve monitoring van uw server kunnen problemen vroegtijdig worden gesignaleerd en, indien mogelijk, op afstand worden opgelost. Loopt de back-up nog netjes elke dag, is de serveropslag nog toereikend en is de software nog up-to-date?

Server monitoring

 

 

 

 

 

Remote ondersteuning

Bij problemen met een server of werkstation kunt u te allen tijde contact opnemen met onze supportmedewerkers die u telefonisch of via Remote Support kunnen ondersteunen. Als contractklant krijgen uw vragen of problemen voorrang boven reguliere servicevragen.  Meer info

Remote ondersteuning

 

Dossieropbouw

Er wordt een dossier opgebouwd met daarin een overzicht van alle aanwezige servers, netwerk- en randapparatuur, werkstations en softwarelicenties evenals een historisch overzicht van alle eerdere supportaanvragen.

 

 Dossieropbouw

Vaste contactpersoon

U krijgt een vaste systeembeheerder en verkoopmedewerker aangewezen die op de hoogte zijn van uw situatie. Dankzij het opgebouwde dossier kunnen ook andere servicemedewerkers u snel van dienst zijn mochten uw vaste contactpersonen onverhoopt niet beschikbaar zijn.

Vaste contactpersoon

 

 

 

 

 

 

De voordelen op een rijtje

  • Vast systeembeheerder en verkoopmedewerker
  • Actieve monitoring van servers
  • Tijdelijke vervangende apparatuur, indien een reparatie lang duurt
  • Dossieropbouw met uw instellingen, account- en licentie informatie evenals openstaande en afgeronde vragen
  • Vaste hoeveelheid remote ondersteuning, meeruren op basis van nacalculatie
  • Voorrang bij servicevragen, problemen en reparaties
  • Korting op arbeidsloon en Apple-onderdelen bij reparaties
  • Korte responstijden

 

Meer weten over de mogelijkheden?

Heeft u interesse in een serviceovereenkomst of heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op: één van onze medewerkers neemt dan de verschillende mogelijkheden met u door.